وانکارد، یک کارت با یک دنیا جایزه

مقالات و مطالب

دسته بندی مقالات و مطالب

آخرین مقالات و مطالب

11. از حرف های مکث پرهیز کنند.

طبق تحقیقاتی که به وسیله پلتفورم آنالیز TalkIQ انجام شد، پرهیز از استفاده کلماتی نظیر "اممم" و "مثله.." می تواند باعث طولانی تر شدن تماس های فروش شود.
بنیانگذار و مدیر عامل TalkIQ، یون نوتا اذعان داشت که "در تماس های طولانی نسبت به تماس های کوتاه از این نوع کلمات 30% کمتر استفاده شده است."
کلمات مکث، شما را با اعتماد به نفس پایین و غیر قابل اتکا تر نشان می دهند. همچنین این کلمات حواس پرت کن هستند مخصوصا اگر از آن ها زیاد استفاده کنید خریدار می تواند حدس بزند که حرف بعدی شما چیست.
خوشبختانه، راه حل ساده ای برای این موضوع وجود دارد. به جای استفاده از این کلمات، مکث کوتاهی کنید. نه تنها این کار باعث می شود که مقتدر تر به نظر برسید، همچنین به مشتری های احتمالی تان اجازه هضم حرف هایتان را خواهید داد.
پیشنهاد هایی بدون محدودیت زمانی: چگونه پیروز معامله باشیم و مشتری های احتمالی را تحت تاثیر قرار دهیم.
در سال 1938، دیل کارنیج کتاب کلاسیک چگونه دوست بیابیم و مردم را تحت تاثیر قرار دهیم را نوشت. در این بخش، ما برخی از بهترین نکاتی را که کارنیج گفته است گرفته و آن ها را به موضوع فروش بیان می کنیم که باعث بهبود تعامل با مشتری می شود و نرخ تبدیل را نیز افزایش می دهد.

12. حامی اهداف والا به نظر بیایید.

شاید مشتری احتمالی تان می خواهد پول کافی بدست بیاورد تا بتواند کارمندی جدید استخدام کند و خود ترفیع رتبه بگیرد و یا نزد رئیسش خوب به نظر برسد. پیشنهاد شما می تواند دقیقا همین کار را برای آن ها انجام دهد.
همانطور که کارنیج در کتابش گفت: معمولا یک فرد دو دلیل برای انجام یک کار دارد: یک دلیل که به نظر خوب می رسد و دلیل واقعی. همه ما قلبا ایده آلیست هستیم و علاقه داریم به انگیزه هایی که خوب هستند فکر کنیم. از این رو برای اینکه مردم را تغییر دهید، خود را به سمت اهداف والاتر سوق دهید.
با در نظر داشتن این مورد سعی کنید که انگیزه های واقعی مشتری های احتمالی تان را برای خریدن (یا نخریدن) پیدا کنید و آن ها را در قابل هدفی والاتر به آن ها ارائه کنید.

13. ایده هایتان را نمایشی کنید.

در واقع معامله موفق باعث تبادل پول با خدمات یا محصول می شود.
وقتی اینگونه تعریف را می شنویم به نظر می رسد فروش یکی از کسل کننده ترین کار های دنیاست. ولی ما می دانیم که فروختن تعریفی بیشتر از این دارد، فروش تعهدی برای نتایج بهتر برای دو طرف معامله است و وقتی اینگونه آن را تعریف می کنیم بسیار بهتر به نظر می رسد.
بالاخره شما هم روزی باید یک پرونده تجاری برای خودتان تشکیل دهید اما نباید تمام مکالمات تان حین آن فقط در مورد پول باشد. به مشتری هایتان نشان دهید که با کمک محصول شما کسب و کارشان چطور خواهد بود.

14. باعث ایجاد حس اشتیاق شود.

طبق گفته های کارنیج یکی از راه های مهم بدست آوردن توافق مردم این است که آن چیزی به نظر برسید که آن ها می خواهند. اینکه خودتان را در مرکز تصمیم گیری برای خرید قرار دهید کاری کاملا اشتباه است.
در عوض پا در کفش مشتری تان کرده و انگیزه های او را ببینید. بدین صورت به وی احساس قدرت می دهید.
همانطور که کارنیج می گوید "مشتریان علاقه دارند حس کنند در حال خرید هستند نه فروختن خودشان."

به منظور مطالعه بخش اول کلیک نمایید.