ویژگی های سامانه هدیه و وفاداری کش سافت

الف- برای صاحبان کسب و کار

کلیه این امکانات و مزایا در سامانه فراهم میباشد که بعضاً درصورت درخواست صاحبان کسب وکار فعال میشوند :

– دسترسی آنلاین به سامانه از طریق کلیه تجهیزات قابل اتصال به اینترنت (کامپیوتر- انواع تبلت و موبایل هوشمند و …)

– ثبت نام سریع و ساده آنلاین شرکت صاحب کسب و کار در سامانه و تحویل یک پایگاه داده امن و اختصاصی به وی

– انتخاب مجموعه کاملی از تنظیمات بصورت دلخواه برای کلیه ورودی ها و خروجی های سیستم

– امکان معرفی شعبات و کاربران مجاز متعدد و تنظیم سلسله مراتب و سطح دسترسی آنها به منو های عملیاتی و اطلاعاتی

– پیاده کردن سناریوهای متنوع لویالتی و مشتری مداری با استفاده از برترین تجارب موجود دنیا

– امکان اجرای سناریوهای مختلف جدید دلخواه طبق سفارش صاحب کسب و کار

– امکان دریافت مشاوره از کارشناسان خبره بین المللی برای طراحی و انتخاب برنامه های لویالتی

– امکان اجرای همزمان چندین برنامه لویالتی

– سفارش آنلاین تولید و چاپ کارت های پلاستیکی اختصاصی

– امکان معرفی و اضافه کردن کارت یا شماره موبایل های موجود به سیستم

– امکان تبلیغ و چاپ اسم و لوگوی صاحبان کسب وکار بر روی کارت های پلاستیکی اختصاصی

امکان درخواست کارت های فیزیکی وانکارد به تعداد نامحدود (فقط در بستر فراگیر)

فعالسازی کلیه شماره های وانکارد موجود و تولیدی آتی در پایگاه داده اختصاصی کسب و کار (فقط در بستر فراگیر)

– امکان تغییر و اصلاح مشخصات برنامه لویالتی کارت/موبایل های فعال

– امکان کنترل و تغییر اطلاعات کاربران مجاز سازمانی (شناسه وکلمه عبور، رمز عبور و مشخصات)

– دسترسی به اطلاعات کارت ها (موجودی، نوع برنامه لویالتی، امتیازات کسب شده و …) و در صورت نیاز اعمال جوایز

– امکان انجام تراکنش از طریق پنل های مختلف (اینترنت وایرلس یا ADSL ، GPRS تبلت یا موبایل هوشمند ، POS و…)

– امکان انجام عملیات تراکنشی فعالسازی موبایل، فروش، واریز، افزایش مقادیر ، بازخرید و انتقال موجودی/مقادیر لویالتی در پایانه های فروش

– امکان ارجاع کالا (برگشت از خرید) در پایانه های فروش یا مرکز خدمات مشتریان

– امکان چاپ و تحویل رسید به مشتری پس از انجام هر یک از عملیات تراکنشی

– امکان تهیه گزارشات کامل از کلیه تراکنش ها وکارتها و شعبات فروشگاهی بصورت ترکیبی یا انتخابی بصورت آنلاین

– برخورداری از خدمات ارتقای اتوماتیک سامانه در اینترنت

– برخورداری از خدمات پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن

– آنلاین بودن کلیه آمار و اطلاعات پایگاه داده اختصاصی و امکان دسترسی آسان و همیشگی به آنها

– دسترسی به حجم وسیعی از اطلاعات مهم و آماری جهت تصمیم گیری های سیستم فروش

– دردست داشتن کلیه اطلاعات مفید شخصی مشتریان برای حفظ و برقراری ارتباط مجدد با مشتری

– ترغیب کردن مشتری برای مراجعات بعدی وکسب امتیازات بیشتر با استفاده از کمپین های تبلیغاتی آنلاین

-امکان طرح و ارائه پیشنهادات فروش ویژه به مشتریان جدید احتمالی (فقط در بستر فراگیر)

– امکان ارسال اعلانات و پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی مشتریان موجود و مشتریان جدید احتمالی (فقط در بستر فراگیر)

– کنترل اطلاعات خریداران در روز، ماه یا فصل خاصی از سال

– امکان تفکیک مشتریان سود ده و به کار بردن سیاست های خاص در مورد آنها

– امکان سفارش تهیه گزارش های دوره ای تحلیل رفتار مشتریان

– امکان کنترل فروش یک فروشگاه خاص/ کنترل اطلاعات خریداران یک شعبه

– درجه بندی فروشگاه ها بر اساس میزان فروش وخدمات و ارائه بهترین پیشنهادات به مشتریان برای وفادار سازی آنها

ب- برای مشتریان

کلیه این امکانات و مزایا در سامانه فراهم میباشد که بعضاً در صورت درخواست صاحبان کسب وکار به مشتریانشان قابل ارائه است ضمن آنکه اکثر این امکانات پس از ثبت نام مشتری در پنل کاربری یا اپلیکیشن customer در اختیار وی قرار میگیرد :

– امکان انتخاب کارت فیزیکی و یا شماره موبایل خود مشتری به عنوان شماره شناسایی (و کارت وانکارد فقط در بستر فراگیر)

– امکان فعالسازی آنلاین شماره موبایل در پنل کاربری مشتری

– امکان تبدیل مشخصات کارت فیزیکی یا موبایل به کارت مجازی بر روی گوشی موبایل هوشمند بصورت بارکد توسط اپلیکیشن اختصاصی

– امکان شناسایی و پذیرش همزمان کارت ، موبایل یا بارکد مشتری در پایانه های فروش

– خرید سریع ، آسان ومطمئن از کلیه شعبات و فروشگاههای معتبر طرف قرارداد

– امکان انتخاب شعبات فروشگاهی مختلف یک پذیرنده برای خرید و محدود نبودن به شعبه تحویل دهنده کارت (فقط در بستر فراگیر این امکان در کلیه پذیرندگان با کارت وانکارد فراهم میباشد).

– امکان ادغام با برنامه های کارت هدیه (اضافه نمودن موجودی به کارت) یا برنامه های کارت وفاداری (وصل نمودن یک برنامه به کارت) در پایانه های فروش

– امکان انجام کلیه تراکنش های هدیه از جمله واریز ، فروش ، فعالسازی موبایل در پایانه فروش با کارت یا موبایل

– امکان انجام کلیه تراکنش های وفاداری از جمله وصل برنامه، افزایش مقادیر، دریافت جایزه، فعالسازی موبایل در پایانه فروش با کارت یا موبایل

– امکان انجام سایر تراکنش ها از جمله ارجاع کالا و انتقال کامل موجودی های کارت یا موبایل در پایانه فروش

– کسب مقادیر لویالتی (امتیاز/مراجعه) در صورت خرید کالا در پایانه های فروش و دریافت جوایز/تخفیفات هنگام رسیدن به یک حد نصاب در برنامه لویالتی

– امکان خرید کالا از موجودی نقدی کارت ، هدیه-وفاداری علاوه بر موجودی نقدی کارت بانکی

– امکان ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری در پنل کاربری یا اپلیکیشن customer (در بستر فراگیر یک حساب چند منظوره)

– امکان اضافه کردن کارتها و موبایل و ابطال ثبت در حساب پنل کاربری برای مدیریت کارت ها یا موبایل ها

– از بین نرفتن موجودی نقدی و مقادیر لویالتی (امتیاز/مراجعه) و محتویات کارت در صورت مفقود شدن کارت

– امکان ترکیب چند کارت در یک کارت (از طریق تراکنش انتقال)

– امکان کنترل آنلاین کلیه تراکنش های انجام شده با کارت/موبایل های شخصی

– تهیه گزارش از برنامه های وفاداری روی کارت یا موبایل ها و جایزه ها/تخفیفات دریافتی یا برده شده

– امکان دسترسی و ویرایش آنلاین اطلاعات ورودی وکارت یا موبایل (کنترل رمز ، موجودی نقدی و مقادیر لویالتی ذخیره شده)

– امکان واریز وجه به کارت/موبایل های موجود در سیستم

– امکان انتقال کامل یا بخشی ازموجودی نقدی و مقادیر لویالتی (امتیاز/مراجعه) به سایر کارت/موبایل های موجود در سیستم

– اطلاع یابی از برنامه های اهدای جایزه/پیشنهادات فروش ویژه کسب و کار (ها) از طریق پیام کوتاه/ایمیل/پنل کاربری/اپلیکیشن/شبکه های اجتماعی (فقط در بستر فراگیر)

– دریافت اعلانات کسب و کار (ها) به صورت دوره ای از طریق پیام کوتاه/ایمیل پنل کاربری/اپلیکیشن/شبکه های اجتماعی (فقط در بستر فراگیر)