فرصت های شغلی | وانکارد

  • وانکارد، یک کارت با یک دنیا جایزه

فرصت های شغلی

شرکت کشاف، در عناوین شغلی زیر علاقه مند به همکاری با شما عزیزان می باشد:

هدف : تقویت تیم بازاریابی دیجیتال
نوع همکاری : تمام وقت طبق ضوابط وزارت کار و بیمه تامین اجتماعی، بصورت حقوق ثابت ماهیانه
محل کار : دفتر تهران ( شهرک آپادانا)

شرح وظایف کلی :
– شرکت فعال در جلسات آموزشی فراگیری جزییات کامل کار با سامانه نرم افزاری شرکت
– شرکت فعال در جلسات هماهنگ سازی واحد بازاریابی و فروش شرکت در جهت هماهنگ سازی اهداف شناسایی بازار و سرنخ ها و مشتریان بالقوه
– راه اندازی بخش تولید و انتشار محتواهای آموزشی، تخصصی و تبلیغاتی بصورت متنی، تصویری، کلامی، اینفوگراف و …
– رعایت کامل اصول بهینه‌سازی (SEO) برای کلیه فعالیت های بازاریابی دیجیتال شرکت ازجمله خبرنامه ایمیلی، تدوین مقالات ، اخبار و وبلاگ در وبسایت ها، کانال ها و پیج های شبکه های اجتماعی، رپورتاژ آگهی و تبلیغات در گوگل و فضاهای پرمخاطب آنلاین بصورت بنری، کلیکی و …
– به روز سازی مداوم کلیه امکانات موجود شرکت در فضای مجازی شامل وبسایت ها، وبلاگ ها، کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی و … با رعایت کامل اصول سئو و بازاریابی دیجیتال
– ارتقای رتبه و محبوبیت وب‌سایت ها در نتایج موتورهای جست‌وجو بر اساس کلمات کلیدی، افزایش ارجاع به وب‌سایت با اعمال کلیه روشهای ممکن از جمله اشتراک محتوا و لینک در فضاهای پر ترافیک،.افزایش تعداد اعضا و دنبال کنندگان صفحات و کانال های شبکه های اجتماعی و پیام رسان و …
– برند سازی در فضای مجازی

مهارت، دانش و مدارک مورد نیاز :
– تسلط کامل به مفاهیم هدیه، وفاداری، سامانه لویالتی، باشگاه مشتریان، پیشنهاد فروش ویژه، فناوری های مبتنی بر کارت و موبایل و قابلیت ها و مزایای محصولات نرم افزاری شرکت و تجهیزات مرتبط با آنها (پس از استخدام)
– تسلط کامل بر نرم افزارهای کاربردی از جمله Office, Photoshop & …
– تسلط کامل بر تولید محتوا و خدمات سئو و مدیریت ابزار های گوگل ازجمله گوگل ترندز، گوگل وبمستر، گوگل آنالیتیکز و ابزار های شبکه های اجتماعی
– حداقل 2 سال سابقه کار در زمینه های مرتبط
– حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های مرتبط
– کارت پایان خدمت و یا معافیت (متقاضیان مرد)

صرفاً درصورت دارا بودن شرایط فوق، متقاضیان میتوانند رزومه خود را با ذکر کامل مدارک تحصیلی و سوابق کاری و مهارت های خود را به آدرس ایمیل info@cashaf.ir ارسال کنند که درصورت نیاز در اولین فرصت با آنها تماس خواهیم گرفت.

هدف : تقویت تیم طراحی وبسایت و برنامه نویسی و تهیه اپلیکیشن موبایل

نوع همکاری : تمام وقت طبق ضوابط وزارت کار و بیمه تامین اجتماعی، بصورت حقوق ثابت ماهیانه

محل کار : دفتر تهران ( شهرک آپادانا)

شرح وظایف کلی :

–  شرکت فعال در جلسات آموزشی فراگیری جزییات کامل کار با سامانه نرم افزاری شرکت

–  انجام امور تست ماژول ها/ منو ها/ ساب منوهای مراحل توسعه و ارتقای سامانه

– شرکت فعال در جلسات هماهنگ سازی واحد فنی شرکت (بررسی پیشنهادات بهینه سازی و توسعه راهکار های تست و تکمیل سامانه نرم افزاری و وبسایت های شرکت)

–  انجام کلیه امور نرم افزاری در زمینه های اطلاع رسانی و تبلیغات دیجیتال شرکت

–  به روز سازی و توسعه خبرنامه ایمیلی و وبسایت های شرکت (از جمله آماده سازی شرایط تبلیغات و ارائه پیشنهادات فروش ویژه برای شرکت های طرف قرارداد + لینک دسترسی به وبسایت آنها + مقالات مرتبط + …)

– راه اندازی واحد ثبت دامین و ساخت وبسایت برای شرکت های طرف قرارداد و یا برای مشتریان احتمالی دیگر

– عضویت در تیم برنامه نویسی در ایران، بمنظور توسعه و ارتقای نرم افزاری سامانه (تهیه ماژولها، منوها و ساب منوهای مورد نظر یا اپلیکیشن های جدید) طبق دستورات ارسالی از جانب تیم تحلیل و طراحی و پیاده سازی Cashsoft و رفع کلیه خطاها و مشکلات ابلاغی توسط تیم تست و کنترل کیفیت بعد از تهیه محصول اولیه

مهارت، دانش و مدارک مورد نیاز :

–  تسلط کامل به مفاهیم هدیه، وفاداری، سامانه لویالتی، باشگاه مشتریان، پیشنهاد فروش ویژه، فناوری های مبتنی بر کارت و موبایل و قابلیت ها و مزایای محصولات نرم افزاری شرکت و تجهیزات مرتبط با آنها (پس از استخدام)

–  تسلط کامل کار با کامپیوتر، اینترنت، وبسایت ها و نرم افزار های کاربردی از جمله Office, Photoshop, SQL Server, MySql, SQLite, IIS, CMD & …

–  حداقل 3 سال سابقه کار در زمینه طراحی وبسایت و برنامه نویسی و تهیه اپلیکیشن موبایل

–  آشنایی با زبانهای برنامه نویسی PHP, HTML, CSS, Jquery, AJAX, Visual Studio & …

–  تسلط به برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل تحت سیستم عامل های Android & iOS

حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) و یا رشته های مرتبط

–  کارت پایان خدمت و یا معافیت (متقاضیان مرد)

صرفاً درصورت دارا بودن شرایط فوق، متقاضیان میتوانند رزومه خود را با ذکر کامل مدارک تحصیلی و سوابق کاری و مهارت های خود را به آدرس ایمیل info@cashaf.ir ارسال کنند که درصورت نیاز در اولین فرصت با آنها تماس خواهیم گرفت.

هدف : تقویت تیم فنی و پشتیبانی

نوع همکاری : تمام وقت طبق ضوابط وزارت کار و بیمه تامین اجتماعی، بصورت حقوق ثابت ماهیانه

محل کار : دفتر تهران ( شهرک آپادانا)

شرح وظایف کلی :

–  شرکت فعال در جلسات آموزشی فراگیری جزییات کامل کار با سامانه نرم افزاری شرکت

–  انجام امور تست ماژول ها/ منو ها/ ساب منوهای مراحل توسعه برنامه

–  همکاری کامل با واحد بازاریابی و فروش و مشارکت در جلسات مشاوره و آموزش کارشناسان شرکای تجاری در حین فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات فروشگاهی و سامانه نرم افزاری پس از فروش

– پشتیبانی و پاسخگویی اجرایی به کاربران شرکای تجاری و مشتریان آنها و اعضای باشگاه هواداران وانکارد

–  شرکت فعال در جلسات هماهنگ سازی واحد فنی شرکت (بررسی پیشنهادات بهینه سازی و توسعه راهکار های تست و خدمات مشاوره، آموزش و پشتیبانی و سایر امور فنی شرکت)

–  انجام کلیه امور سخت افزاری و تجهیزات کامپیوتری و فناوری اطلاعات در زمینه های اطلاع رسانی و تبلیغات دیجیتال شرکت

مهارت، دانش و مدارک مورد نیاز :

– روابط عمومی قوی و قدرت تبادل با دیگران و فن بیان و لحن خوش و محترمانه هنگام گفتگوی تلفنی و مذاکرات حضوری

–  حداقل 3 سال سابقه کار در زمینه خدمات فنی و آموزش، نصب و پشتیبانی نرم افزار و تجهیزات سخت افزاری مربوطه

–  تسلط کامل به مفاهیم هدیه، وفاداری، سامانه لویالتی، باشگاه مشتریان، پیشنهاد فروش ویژه، فناوری های مبتنی بر کارت و موبایل

–  تسلط کامل کار با کامپیوتر، اینترنت، وبسایت ها و نرم افزار های کاربردی از جمله Office, Photoshop & …

–  تسلط کامل به قابلیت ها و مزایای محصولات نرم افزاری شرکت و تجهیزات مرتبط با آنها (پس از استخدام)

حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های مرتبط

–  کارت پایان خدمت و یا معافیت (متقاضیان مرد)

صرفاً درصورت دارا بودن شرایط فوق، متقاضیان میتوانند رزومه خود را با ذکر کامل مدارک تحصیلی و سوابق کاری و مهارت های خود را به آدرس ایمیل info@cashaf.ir ارسال کنند که درصورت نیاز در اولین فرصت با آنها تماس خواهیم گرفت.

هدف : تقویت تیم بازاریابی و فروش محصولات نرم افزاری

نوع همکاری : قراردادی ، بصورت پورسانتی بر اساس درصدی از فروش (با حداقل 45 ساعت کار دفتری و زمان نامحدود برای مراجعات حضوری)

محل کار : دفتر تهران ( شهرک آپادانا) برای بخش کار های دفتری و  تمام مناطق شهر تهران (مراجعات حضوری)

شرح وظایف کلی :

–  شرکت فعال در جلسات هماهنگ سازی واحد بازاریابی و فروش شرکت (بررسی پیشنهادات بهینه سازی و توسعه راهکار های شناسایی بازار و مراجعات فروش به مشتریان بالقوه، تقسیم کارها و مشتریان بالقوه مابین کارشناسان فروش و … )

–  کمک به تکمیل آرشیو مخاطبان و کسب و کار های هدف ( مشتریان بالقوه محصولات نرم افزاری شرکت) و اطلاع رسانی به آنها

–  کمک به تحقیق و تبلیغ در محیط و رسانه های اینترنتی و دیجیتال و بازاریابی الکترونیکی

–  مذاکره تلفنی و از راه دور فروش با کلیه مخاطبان هدف و مراجعه حضوری برای معرفی و ارائه محصولات تا مرحله عقد قرارداد فروش

–  کمک به بایگانی و ثبت مذاکرات بازاریابی و فروش های قبلی

–  شرکت فعال در جلسات آموزش کار با سامانه نرم افزاری شرکت

–  ارائه خدمات مشاوره، آموزش و پشتیبانی محصولات در حین یا پس از فروش به مشتریان شرکت (صرفاً پس از کسب مهارت های لازم که در اینصورت باعث افزایش پورسانت مربوطه میگردد)

مهارت، دانش و مدارک مورد نیاز :

– روابط عمومی قوی و قدرت تبادل با دیگران و فن بیان و لحن خوش و محترمانه هنگام گفتگوی تلفنی و مذاکرات حضوری

–  اهل پیگیری و صحبت با مشتریان تا حصول نتیجه

–  حداقل 3 سال سابقه کار در زمینه بازاریابی و فروش

–  تسلط کامل به مفاهیم هدیه، وفاداری، سامانه لویالتی، باشگاه مشتریان، پیشنهاد فروش ویژه، فناوری های مبتنی بر کارت و موبایل و ابزارها و راهکارهای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود

–  تسلط کار با کامپیوتر، اینترنت و نرم افزار های Office

–  تسلط کامل به قابلیت ها و مزایای محصولات نرم افزاری شرکت و تجهیزات مرتبط با آنها (پس از استخدام)

حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های مرتبط

–  کارت پایان خدمت و یا معافیت (متقاضیان مرد)

صرفاً درصورت دارا بودن شرایط فوق، متقاضیان میتوانند رزومه خود را با ذکر کامل مدارک تحصیلی و سوابق کاری و مهارت های خود را به آدرس ایمیل info@cashaf.ir ارسال کنند که درصورت نیاز در اولین فرصت با آنها تماس خواهیم گرفت.